2010-03-09

Omgång 9, grupp 3b

Omgång 9 har nu släppts med tillhörande grupper. För er som följt utvecklingen här på Courtside ser grupp 3b ut som följer.

P. Schedin
C. Håkansson
D. Gustavsson
A. Agdestein

Vet i vanlig ordning inte vilka dessa spelare är. Tips mottages tacksamt, som alltid. Personer nere på hallen säger dock att nu kan det bli svårare för mig här lite högre upp i systemet. Andra låter meddela att skillnaden mellan fyran och trean är ganska stor. Skarpt läge med andra ord och skapligt spännande! Ser väldigt mycket fram emot att köra igång på de allt bättre tiderna, nu 17.00.

Jag är jävligt laddad.

6 kommentarer:

PG sa...

Bara att smacka på!

RaffeGonzalez sa...

Jag vet inte om jag bör uttala mig med anledning av inlägget på denne Blog den 25 februari; ett inlägg om män och hattar osv...men vafan, jag tar en chansning:

Bara att smacka på!

RaffeGonzalez sa...

Fan, kan inte hålla mig:
Dennis som du möter kl 17 på söndag är väldigt "binär" när han har självförtroende. Då är det han som "smackar på" - både serve, FH och BH. Sitter det är det bara att applådera, men ofta gör det inte det. (som tur är). Blockar ofta in servereturer från bägge sidor. Tålamod, bra längd, varierat och inte sikta mot linjerna (dvs missa) är receptet. Dom andra killarna är det nog bara att smacka på som gäller.

Förresten, Är det inte kl 16 som är den bästa tiden? Vilka får spela kl 16? :-)
/Hatten

Unknown sa...

Kl 16 är helt klar bättre än 17.00. Jobbar på att komma dit.

För övrigt är det Peter som är uppviglaren. Jag är hatt-oskyldig.

Tack för tips!

PG sa...

Hörru, dra inte in mig i eran konflikt!

RaffeGonzalez sa...

Precis! Dra inte in Peter i våran konflikt! :-)