2009-11-19

Wilson kommer med nya stickor för 2010

Så var det dags för Roger att greppa en ny racket inför 2010. Wilson har ny teknik i ramen och framförallt en ny tvist på sin grafik som jag känner mig tveksam till som spontan reaktion.

Här är Rogers nya 6.1 90, känns inte så clean som hans image anstår enligt mig;


I stort är det inga stora ändringar man har gjort den lite lite lite lättare men annars inte meckat något med den, ändringen sägs beor på det nya super-high-tech materialet så får den att ha samma egenskaper men kan vara lite lättare...

Men vad säger vi om grafiken? Känns lite som en burk amerikansk motorolja-känsla på färgval och grafik, nästan lite NASCAR, inget fel i det men för Roger vet jag inte om jag tycker att det är ok.


Wilson fläskar på med reklamfilm för lanseringen också;






Tittar man på Rogers stickor under karriären så måste jag säga att den nyaste absolut är den fulaste.

Skall bli intressant om det händer något med min kära Kblade eller om den lämnas ifred för den här nya grafiken, ser gärna lite nytt material och kanske någon smärre ändring i grafik. Men hoppas för guds kärlek och alla hästar i Skottland att man gör det med stil.






Till sist en WTF!. Wilson vad är det här? Skärpning.




Inga kommentarer: