2010-02-16

Ny grupp, nya spelare - gruppspelet rullar vidare

Då har schemat för omgång 8 släppts och för undertecknad betyder det spel i grupp 4B. Det innebär matchstart kl 18.00 på söndagar för de som är intresserad att komma och titta.

Grupp 4B ser då ut som följer:

P. Shapiro
T. Cosmo
A. Hurtig
A. Agdestein

Eftersom jag tar mig igenom systemet för första gången och inte stött på någon av dessa i tidigare KM kan jag heller inte uttala mig. Stalltips och andra tankar tages tacksamt emot här på Courtside.

5 kommentarer:

RaffeGonzalez sa...

Utan att riktigt sett dig spela eller, förresten, någon annan av dina gruppmedlemmar så är i a f jag övertygad om att du enkelt går vidare mot grupp 3!
Hoppas att ovan skall hjälpa dig och keep us posted! :-)

Anonym sa...

Oj Oj oj... Tunga Namn denna grupp, för en nätt liten summa säljs experttips från oraklet eller Doktorn.

Shapiro!!!! Cosmo!!! Det där blir inte lätt, Ujujj.

PG sa...

Jag mötte Shapiro i andra omgången i KM vill jag minnas, south paw, slicead server långt ut. Jag vann ju och tycker du borde vinna. Har sett Cosmo spela i en gruppmatch, finns definitivt svagheter och utnyttja. Jag håller med Raffe dock.

Andreas sa...

Jaha ja. Då har man pressen på sig också. Såg några av dem spela då jag spanade in gruppen innan min sista match i femman. Det var många matcher igång dock och jag blandar ihop alla, vet inte vem som var vem...

Anonym sa...

Hmm, har för mig att Shapiro har en galen serve???

Boom Boom Becker?