2010-04-28

Gruppspel, grupp 2

Då så. Efter en tids frånvaro i rapporteringen kommer en haltande uppdatering i spelet kring grupp 2. Själv var jag sängliggande inför omgång 1 och matchen mot C. Wallin blev därmed skjuten på. Hur det gick mellan Sallman och Kinn vet jag i skrivande stund inte. Uppdatering att vänta i veckan. Gruppen som helhet ser ut som följer.

I. Sallman
A. Kinn
C. Wallin
A. Agdestein

Spännande blir det. Tips mottages i vanlig ordning. Om någon vill komma ner och slå några slag i veckan är jag för den sakens skull också intresserad. Har inte hållit i en spade på minst två veckor..

Till sist ett stort grattis till vinnarna i KM!

5 kommentarer:

Birsel sa...

Ingen Gruppspel den 2/5...Ha det!!!

Andreas sa...

Röda dagar alltså. Kanske jag hinner träna lite innan trots allt. Tack Birsel!

RaffeGonzalez sa...

Den här gruppen vinner du lätt. Tar du dig inte upp i ettan nu så skall jag äta upp min...

Birsel sa...

Man ska inte tro på allt,som är sant :-))))

Andreas sa...

Ingen press alltså :)

Birsel, mystisk som alltid.