2010-05-02

Gruppspelet

Mörker. Tanka för första gången i gruppspelet. Mot Wallin. Hade 0-40 i Wallins serve vid ställning 3-3 i första perioden. Tappade allt och förlorade lagom till att klockan ringde. I andra perioden rann det iväg. Fin belöning utlovas till den som kan få mig att slå slaget, att våga. Hade spelet i kroppen men var för rädd för att förlora. Suck. Ingen skugga över Wallin dock som var stabil.

Ställning just nu:

Wallin - 4p
Agdestein - 0p
Sallman - 0p (ingen match spelad så långt jag förstår)
Kinn - 0p (ingen match spelad så långt jag förstår)

6 kommentarer:

RaffeGonzalez sa...

Bara att gnugga på...det var väl första förlusten??

Unknown sa...

Ja, det var första. Nu gäller det att hänga kvar i 2an. Två raka vinster är det enda som gäller!

RaffeGonzalez sa...

Tyvärr inga tips att komma med vad gäller Sallman och Kinn, men dom är säkert rätt kassa (det är ju bara grupp 2 vi pratar om:-))

PG sa...

Nu kommer jag in och jagar från 3:an på mitt wild card, varning Agge! :-)

Andreas sa...

Ja herre jävlar. Det gäller att hålla tätt bakåt nu så ses vi ju i tvån om inte annat.

Birsel sa...

:)))Kör hårt nu Peter!!Farsan och jag litar på dig....